20 de citate celebre despre muzica

joi, 20 noiembrie 2008
`Muzica ofera un suflet universului, aripi mintii, zbor imaginatiei si viata oricui`.Platon`Nu imi place omul caruia nu ii place muzica. Nu este inventia noastra: este un dar din partea lui Dumnezeu. O asez alaturi de teologie. Satan uraste muzica: stie ca ne vindeca de tot ceea ce este rau.`Martin Luther`Cu totii avem idoli. Cantati ca oricare dintre ei, insa incercati sa fiti voi insiva cand faceti asta`.B.B. King`Fara Elvis, nici unul dintre noi nu ar fi reusit`Buddy Holly`Daca muzica este hrana dragostei, canta. Dati-mi din plin...`William Shakespeare`Nu stiu nimic despre muzica. La nivelul meu, nici nu trebuie`Elvis Presley`Exista mai multe piese de dragoste decat orice altceva. Daca melodiile ne-ar putea determina, ne-am iubii cu totii`.Frank Zappa`Muzica este spirituala. Industria muzicala - nu`.Van Morrison`Un compozitor bun nu imita; fura.`Igor Stravinsky`Exista doua feluri de muzica: buna si rea. Eu o cant pe cea buna`Louis Armstrong`Toata muzica buna a fost deja compusa de oameni cu peruci`Frank Zappa`Muzica apartine tuturor. Doar casele de discuri cred ca oamenii o detin`John Lennon`Muzica este o revelatie mai mare decat toata intelepciunea si filozofia. Muzica este solul in care spiritul traieste, gandeste si creaza`Ludwig van Beethoven
`Mi-a venit prin intuitie, iar muzica a fost forta din spatele acelei intuitii. Descoperirea mea a fost rezultatul perceptiei muzicale` (atunci cand a fost intrebat despre teoria relativitatii)Albert Einstein`Nu ai nevoie de creier ca sa asculti muzica`Luciano Pavarotti`Te sfatuiesc sa tii capul plecat, evita drogurile, canta in fiecare zi si iesi inaintea altor oameni. Ei au nevoie sa te asculte si tu ai nevoie sa te asculte.`James Taylor`Cred ca muzica insasi poate vindeca. Este o expresie exploziva a umanitatii. Este ceva ce ne atinge pe toti. Indiferent de cultura din care provii, cu toii iubim muzica`.Billy Joel`Prea multe partituri muzicale se termina cu mult dupa sfarsitul lor.`Igor Stravinsky`Cred ca fanii mei ma vor urma – indiferent de muzica. Adevaratii muzicieni si adevaratii fani raman impreuna pentru mult timp`Bonnie Raitt`Nimic nu desparte generatiile mai mult decat muzica. La varsta de 8-9 ani, un copil dezvolta o adevarata pasiune pentru propria muzica - mai puternica decat pasiunea pentru hainele ciudate.`Bill Cosby


Sursa: BestMusic

0 comentarii:

 
© partyano | Designed by PartYano.